HTML

Szabad egy percre!

A totális szólás-és gondolatszabadság otthona. Provokatív, nem "píszí"!

Friss topikok

  • Gabor...: Yeahh, első komment :) Kifejezetten látványos film 3D-ben nézve, borzasztóan gyenge keretsztorival... (2009.12.28. 20:10) Ismét a Hollywood-lobby!

Linkblog

Biciklisbarát munkahelyeket!

2009.10.03. 22:44 PeterGatling

Nem vagyok biciklis. Tömegközlekedem. De volt idő, mikor például suliba biciklivel jártam. Jártam volna később munkába is ezzel a módszerrel, de akadt egy kis gond. A cégnél se zuhanyzó, se öltöző nem volt kialakítva. Öltönyös munka volt, szóval a hajtás utáni mosdás nem nagyon volt megoldható, büdösen meg nem nagyon volt kedvem dolgozni egész nap.

Értem én, hogy mindenki nyüsszög a még több bicikliút miatt. De szerintem önmagában ez még nem elég ahhoz, hogy jelentős mértékben térjenek át az emberek erre a közlekedési módszerre. Aki így akart közlekedni, az eddig is megoldotta. De a saját fenti példám alapján úgy gondolom, ha nagyobb munkáltatók, irodaházak épületei úgy lennének kialakítva, hogy legalább 2-3 zuhany legyen az egész épületben egy apró öltözővel, plusz egy pár négyzetméteres tároló a bicikliknek, sokkal többen választhatnák ezt a megoldást a munkába jutáshoz.

Megint azt érzem, hogy az egész politika, és a civil biciklis csoportok is egy jól bevált gumicsonton rágódnak, amivel nagyjából kiszámíthatóan tudják egymást heccelni jól bevált módszereikkel. De ismét képtelenek a dobozon egy kicsit is kívül gondolkodni. Pedig lehetne. Csak esetleg más csoportokkal kellene konfrontálódni, és mondjuk a biciklis társadalom lehet nem tudja, hogy emezekkel hogyan lehet kommunikálni, mert ismeretlen terep számukra. Értem ezalatt a nagyobb cégeket, cégcsoportokat, befektetőket, akik az új irodaépületeket kivitelezik, tervezik.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadegypercre.blog.hu/api/trackback/id/tr771425878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása